Isnin, 28 Jun 2010

Berapa lama tak jenguk daaa.....

~Aku tulis ape yang dalam kepala otak aku nak tulis, bukan kepala otak orang lain.~
Dah lebih setaun aku tak update ape2 kat sinih... mmg malas nak update bona eh... tapi hari ni  tetibe teringat kat blog aku yg satu nih... hmm... saja dtg jenguk... rupa2 start bini aku ngandung sampai skrg baby aku (Afiqah Dafinah) dah 5 bulan aku lansung tak update ape pun... hahaha.... nak kena cari gambar anak dara aku yg akak ngan adik nyer taruk sini nih...

Byk betul alasan aku nak taruk kat sini nape aku tak update blog... tapi tak guna taruk sini... kang sendiri kena taruk... hahaha... tapi yg pasti bukan aku sorang aa... ramai yg mcm aku aa... especially lepas ramai yg dah tau pakai BukuMuke.... atau Facebook... betuk tak.... eh.. betul tak?

Fb ni pun aku sangkut tak lama... skrg dah aktif kat tweeter lak... sbb aku ni mmg pemalas... nak update status pun maleh taip pepanjang... so mmg tweeter yg paling seswai... tp Fb aku jenguk jugak sbb ada game... hehehe...

dah la... aku dah pening taip2 merapu nih... sbb tadi aku macam rasa nak tulis pasal World Cup game German menang lawan England malam tadi... tapi jauh no menyimpangnye... mmg tak reti update blog btul aku nih...

ok... tggu aku update lagi blog nih taun depan lak... :)

2 ulasan:

eizranramli berkata...

nois: blog untuk luahan perasaan jer bng..xyah update sllau..keh keh

Rohazam Bin Bakar berkata...

Laaa... ingat nak update taun depan... tgk2 dah ada yg dtg jenguk.... hahaha... kena la update sikit lps ni.... ada jugak yg jenguk pondok buruk nih... :)