Rabu, 20 Mei 2009

Blog sendiri yg terpinggir.....

~Aku tulis ape yang dalam kepala otak aku nak tulis, bukan kepala otak orang lain.~

Okeh.... untuk pengetauan korang la kan, aku ni byk blog ngan jurnal yang aku tulih... naik kejang otak layankan sume tu.... ada yang aku tulis sepenuhnya, ada yang copy&paste artikel, ada yang org bagi kat aku pastu aku postkan.

Maka dipendekkan citer aku explain sket pasal 3 dari 6 blog yang aku bikin dan menyibuk.

1. rohazam.blogspot.com - ni totally aku buat apa aku suke, tapi ni ler blog yg paling kurang masa aku hbskan.

2. arusgelombang.blogspot.com - ni aku guna bagi pihak PPUBBK untuk luahkan pendapat aku pasal politik, kerajaan, bangsa dan agama. Kebanyakan tulisan mmg pure hasil tangan aku.

3. pelandukputih.blogspot.com - yg ni pulak bebetul untuk PPUBBK. kekadang aku tulis, kekadang org lain tulis dan kekadang tu aku aku copy paste.

Aku ada taruk link dia kat blog ni, kalo korang sempat jengok jangan lupe komen yer...

wasallammmm.....

Tiada ulasan: