Selasa, 26 Mei 2009

Tahniah buat Sahbat...

~Aku tulis ape yang dalam kepala otak aku nak tulis, bukan kepala otak orang lain.~

Semalam aku dpt khabar gembira dari salah seorang sahabat rimba iaitu Nik Akhbar Hadfiz a.k.a Nik Achbar Anthony a.k.a Pok Nik a.k.a Nikko a.k.a Mat Sabu a.k.a Eddie Murfy a.k.a Erdogan a.k.a Ayah Nik a.k.a mangkuk jamban a.k.a Jurutera Terlampau a.k.a BAsikal Body Jantan a.k.a dll.....

Nik dan Ita suami isteri di kurniakan rezeki oleh Allah swt seorang lagi cahaya mata, seorang Puteri yang lahir tanggal semalam 25/5/09 di Mahkota Medical Centre pada jam 6.30 ptg. Aku dtg melawat ngan anak bini aku pun dah lewat sbb ada lawatan member lain yg beranak jugak pada hari semalam jugak... tapi dia beranak dulu dari ita..... so melawat dia dulu baru jenguk ita & nik..... Disebabkan aku dtg lambat maka aku tak dapat la tgk anak dia....

Tapi kalo ikut kata nik, baby dia masih bewarna kelabu sewaktu dihantar ke nursery, mungkin akibat pertembungan kaler nik ngan ita... hahahahaaaa.... buduh punye teori..... itu teori nik ngan ita aaa... bukan aku aaaa.....

Apa pun mmg best sbb Nik dah dpt sepasang anak... sorang laki dan sorang pompuan.... Tahniah lagik skali yeee..... Harap bertambah laaa rezeki korang anak beranak..... dan doakan jugak aku tambah sorang ke dua ke tiga ke empat ke liam ke enam ke lagi anak k.....

2 ulasan:

yeindegil berkata...

tahniah nico & ita..aku tau warna kelabu tu thomahan en loh sahaja..
semoga semua anak2 kita dapat membesar bersama sama & dapat meyambung hubungan darah yg x sama ni..

Rohazam Bin Bakar berkata...

laaa... ko ingat ku buat tohmahan ker.... ko pi tanya pok nik.... ciss... aku pulak yang kena...