Jumaat, 22 Mei 2009

Mee Goreng depan Sri Siantan Bukit Baru

~Aku tulis ape yang dalam kepala otak aku nak tulis, bukan kepala otak orang lain.~

Hari ni aku nak share ngan koran pasal satu warung ni yang aku pernah pi makan mi goreng baekkk punya.... aku dulu masa kecik2 rasa pernah makan kat sini.... pastu lama giler tak dtg sampai ler 3 taun lepas aku ada ikut perarakan maulud nabi, dah penat2 member aku ajak pi makan kat kedai ni. Fuh mmg syok mee goreng dia.... sejak tu aku ada byk kali la nak repeat makan kat situ tapi tak berapa berjaya laaa.

Akhirnya aku dapat gak pi situ makan, itu pun bulan 1 arituh.... trus aku amik gambau mee dia yang best.... sbb aku tak tau bile lagi aku dapat menyelinap ke warung tu lagik....

Kau tgk la udang goreng tepung dia yang mengguirrrrrrrkan tuh..... itu ler punce aku nak repeat warung nih... mee mmg ikut tekak org kampung.... takde fancy2....

Pastu ni pulak nasi lemak dia pun baekkk jugak, tau je laa sambal orang melaka mana ade tempat lain bole lawan..... gambar sebelah tu pulak aku cuma nak citer pasal jeruk limau dia tu... fuh... mmg ler sedap... dulu nenek aku suke buat tapi skrg tak ramai yang suke buat dan suke makan dah bende nih... nenek aku pun dah tak kuat berjalan dah.... tapi ape pun skarang aku tau ada warung2 kecik yg spesel wujud kat melaka ni.... ni aku tak sempat nak bawak nik makan sini lagi ni... hehehehee....

2 ulasan:

HijabRockers berkata...

Aku ni punya turn bila plak nehhhh.... :( Mee goreng satuuuuu

Rohazam Bin Bakar berkata...

kau punya turn bila kau turun melake beb... meh le dtg melakeee!